"Dem vann för att dem var färre"

Den senaste kungfu träningen började som vanligt 18:30 fast jag och Caho var där lite tidigare innan dess för att det var tillåtet att komma dit lite tidigare för att få lite tips bl.a.

Det var mycket med hopp sparkar och akrobatik. Jobbigt... men kul :D

Vi fick hopp-sparka, juvla (Stavning?), rulla (Kullebytor) och lite annat liknanade stuff
På slutet skulle det egentligen vara fys och styrke träning, men istället körde vi staffet. Vi vad 8 pers så det var 4 i ett lag men en av dem i motståndar laget hade tydligen vrickat foten så han kunde inte springa. Dem löste de med att en skulle få springa två gånger.

Första omgången vann mitt lag. Jag halkade lite när jag sprang och var nära på att vricka min fot också O:
Men jag klarade mig.

Som straff fick motståndar laget hoppa ett varv runt tränings lokalen på en fot. Dessutom skulle ena skon vara ovanför huvudet så det såg väldig rolig/Löjligt ut xD

Nästa omgång vann vi också men Fán sa att tekniskt sätt så vann det andra laget för att en av dem sprang en gång extra O.o

Och då fick vi hoppa... CRAZY! Men ibland så kan ödet lägga krokben för en så vad kunde man göra? xD Vi hoppade iaf och det var...Ganska...kul...faktiskt...

Yeah

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback