En våt rally.

Under det senaste möterna med Scouterna har vi varit upptagna till att sätta ihop en båt med två badkarar för att vara med på Badkarsrallyt som var idag!

Badkarsrallyt är en tävling där man bygger båtar av badkarar och sedan racear med dem i säveån i partille.

Såhär såg vår båt ut:
Badkar
En sån här skyllt hade vi också i akten (Baksidan av båten):


Rallyt gick ganska bra i början men mot slutet sket det sig och vi kapsejsa xD
Alla vi i patrullen blev blöta!

Det alra mysigaste var att allt min ombyte blev också blöt så jag fick komma hem o byta om D:
Så fort jag kom hem så tog jag ett VARMT bad och sedan bytte jag om för att förbereda mig inför Heavy Spring fest.

Vet inte hur resultate blev på rallyt dock...

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback