Emo cut-cut Torsdagen

Att samman fatta de senaste tre dagarna är ngt som jag ska göra här och nu.

I torsdags var det första april och skärtorsdag. Det som var ganska så surt med det var att vi fick gå till skolan FASTÄN det var en speciel dag under påsken D:
Men det gick bra ändå. Jag försökte lura några bara för att det ÄR första april. Det gick lite sådär då jag epic failade 99 av 100 >.<
Vi fick även tillbaka våra Biologi prov då på genetik. När jag tog emot pappret så blev jag glad, stolt och självgo över mig själv då det stod högst upp med tre stora bokstäver:

MVG! :D

Torsdagens eftermiddag blev helt piss när en Idiot i klassen sabbade en heldel för mig först på Tyskan tillsammans med hans kompis. GOSH! VAD JAG HATAR HONOM! Varför håller han på! varför just mig!
FÖRSVINNN! DÖÖÖÖÖ! LÄMNA MIG IFRED!
Skolan slutade med en NO-lektion där vi eldade olika former av sprit. Etanol bl.a. Brinnande Glycerol

Här är de olika preparaterna vi brände: Sprit m.m.


Dagen slutade med en tränings pass med Kungfun. jag och en annan kille skulle stanna och öva igenom en hand former som vi skulle tävla med på Söndagen.

O juste. På söndag är det Tävling och uppvisning inom Shaolin Gongfu. Det hela händer mellan klockan 11.30 och 17.00 på Frölundas kultur hus. Så glöm inte o komma o titta på :D

DU KOMMER ATT GILLA DET

Vi ses och förässten... GLAD PÅSK!!!

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback