GULDMEDALJ MINSANN! :D

Upp tidigt! Äta frukost! Klä på sig!

Det är ungefär så tävlingsdagen började.

Jag och brorsan åkte tillsammans till frölunda kulturhus. Där borta var det redan folk som redan har bytt om. Nu var det minsann gruppmästerskap.

Alla är nervösa (tror jag) och inte minst sagt jag, Caho och Brorsan. Det kom några kompisar och tittade på också och hejade :D

Tävlingen gick ut på att man skulle stå i mitten av en matta och göra en former och sedan får man poäng för det. Det var bara San-da (kickboxnings) gruppen som körde riktiga fight så för er som förväntade sig blod, nävar och sparkar, LEDSEN ATT GÖRA ER BESVIKNA :)

Jag och Caho var först ut tillsammans med Gong-fu 3 som bestod av 2 tjejer och 1 kille. Killen där fick mäst poäng. Jag var näst sist så nervositeten var nästan på max nivå D: Hursom hällst. Jag fick även näst sämst då jag fick lite avdrag i början och så var det lack på explosivitet :/ Aja... Kom även näst sist, Härligt (Y)

Efter en lite paus körde vi vapen former och det var bara jag och Caho som tävla. Jag fick mer poäng en caho och vann en guld-medalj :D YAY! Jag med guldmedalj Så här såg medaljen ut : Guldmedalj :D

Brorsan tävlade för Modern-tävlings grupp så han och jag var inte i samma grupp. Han kom hem med en brons medalj.

Hursom hällst var det jävligt kul o tävla och man fick även lära känna lite nya människor och även träffa gamla vänner :)

Ser framemot nästa gruppmästerskap!

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback