Hvitfeldtska! HERE I COME! 8D


Har fått besked om gymnasie intagningen nu. Det visade sig att jag är preliminärt intagen :D
Årets preliminärintagnings poäng till Hvitfeldtska Estet musik låg på 327. Det visade sig att jag hade omkring 508 poäng :O
YAY! Känner mig väldigt glad och självgo! Det är fan 181 poängs marginal så jag är intagen hursomhällst xD
Anledningen till varför det är högre intagning på estet linjen än en vanlig intagning (Som är max 320 poäng) är för att det oftast ingår ett intagnings prov som gör att du kan få mer poäng än 320 när man söker till Estet. Max poängen var 600.

Nu är man VÄLDIG Pepp inför gymnasiet :D
Hoppas jag kommer in på Musik/Natur så som jag ville!

Spännande!

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback