NACKONT + HUVUDVÄRK = LYCKAT SPELNING!

Kom nyligen hem efter att ha varit på metal spelningen A NIGHT OF METAL. Har just nu nackont och huvudvärk och lite hjärnskakning så ni kan gissa hur mycket jag head-banga :D

Hursom hällst så var det en bra spelning. Arrangemanget kunde ha varit lite bättre dock. De som spelade var Glappkäft, Walking Disorder, Waste of Denial, Shift och Creed of Sin. Banden gick upp på scen i den ordningen också och Creed of Sin är headlinern
Shift (Bilden är på shift)

Det var awesum, Kom lite sent dock så jag missade halva glappkäfts nummer. Men det som var jävligt kul var att jag kände front mannen :O Han sitter tydligen i Ungdomsfullmäktige för Torslanda (tror jag). Jävligt gött o få träffa honom igen. Men det gjorde inte så mycket att jag missade glappkäft då dem var sämst på scen xD

Walking Disorder börjar det bli lite röjigt, Dem spelade instrumentalt metal då dem inte hade ngn sångare, Men det var bra ändå :). Waste of Denial var skit grymma! Sann jävla Death Metal! Känner också hela det bandet så det var extra kul o se. Jag röjde som tusan och det var Moshpit o.s.v. och jag tacklade minsann folk då! Hursom hällst, ett ord som beskriver waste of Denial:AWESUM!!!

Sedan var det Shift, som var ett annat svenskt Nu Metal band. O' nice! Skönt o höra att det fortfarande finns folk omkring som spelar Nu Metal då det har varit rätt dött det senaste tiden (men iår blir det nog stor igen med tanke på att Adema har återförenats med sin gamla line-up, Limp Bizkit tänker släppa ny skiva och KoRn kommer släppa en skiva med gnistan av deras gamla låtar). Dem var jävligt grymma också och sångaren var minsan tung xD

Sist men inte minst var det Creed of Sin men jag hade lite hjärnskakning då redan så jag kunde inte riktigt vara fullt ut i moshpiten. Hursom helst var det Awesum!!!

Kvällen blev lyckad och jag kommer hem med nack ont och Hjärnskakning. Vänta... Kanske har sagt det innan. Aja. Skit samma. Det var iaf BÄSTA KVÄLLEN SEDAN PÅSKLOVET STARTA!

Hoppas det händer ngt mer roligt.

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback