STOCKHOLM OCH DEMOKRATI VERKSTAN del 1.

I den här inlägget kommer jag tjöta ner mig på Stockholms resan.

Det var ganska så värt det, Resan höll iaf en bra kvalité.

Vi åkte från götet vid niotiden från Centralen, På tåget sysslade alla med sina egna saker och var Sociala. Dem spelade bl.a. mycke kort :D

Bilder från tåget:
Anna

Vi kom fram till stockholm vid lunch. Adrian och en lärare som heter Fredrik drog med oss alla till en Jensens Bøfhus där vi satt och grillat/stekt kött. Jag åt revben :D
Under tiden vi satt och åt så gick Lars Lejonborg förbi Jensens O.O
Fyfasen, Fick en väldig stark lust att gå ut och skaka hand med honom men beslöt mig för att inte göra det, Däremot fick jag en väldig bra bild på honom :


När Alla var klara och maten var betald så gick vi till vandrar hemmet där vi skulle bo. Lyckligt vis nog delade jag inte rum med Adrian, PUUUUUUUH! Det var tur!
Fick istället dela rum med en från 8:an och en från 7:an, Simon och Amir. Rummet såg ut såhär:

Nice.

Rästen av dagen gjorde alla olika saker, De flesta var ute och köpte godis, dricka och snacks. Jag var på vandrar hemmet och gjorde typ ingenting xD

Mot kvällen så åt vi tacos till middag och bowlade. Det gick ganska bra för mig, Fick mäst poäng inom min grupp :D
Hamnade med två tjejer från Brorsans klass: Kattis och Asrin och en udda person som heter Anders.
Bowlingen var kul som fan.
Vi kom till vandrar hemmet efter bowlingen där vi (egentligen) skulle göra oss iordning för läggdags, fast de flesta av oss bestämde sig för att dygna, Bland annat jag.

Haha. På natten hände massa roliga saker som jag kanske berättar lite om i nästa inlägg.

Auf Wiedersehen :)

//
Henry yang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback