Yay, Stockholm!

Glömde nämna det förut men jag blev utvald till att följa med på Stockholms resan idag tillsammans med andra personer från USDN-Centrum (Ungdoms. Stadsdels Nämnden/Ungdomsnämnden i min stadsdel) :D

Meningen är att vi ska vara gå på ngn form av workshop i riksdan, NICE! :D

Ser ut o bli mkt roligt, Synd bara det att jag inte kan repa med elevens val bandet imorgon. Och vi som ska spela upp på guldhedsskolan på valborg (fredag.)

Men o andra sidan så kommer jag kunna träffa de personer som styr här i modersverige, och så kommer det vara chill med folket från USDN-centrum :D

Hoppas det blir roligt och att det verkligen är värt de 35000 som arrangemanget kostade oss.

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback