A new start

Snart har det gått en vecka sedan jag kom hem. Snacka om att tiden går fort huh?

Skolstarten är snart, Uppropet sker redan nästan måndag (23:e) och då är det Gymnasiet.
Fick reda på att jag till slut kom in på det programmet jag ville komma in på. Hvitfeldtska Estetiskaprogrammet Musik/Natur är nästa stop för mig då! En ny period och en ny start! Yeah!
Viserligen var det den programmet jag ville in på men följderna kommer att vara att jag kommer få fett massa plugg... Kommer att sitta hemma med Räknehäfte, NO anteckningar och böcker i ena handen och Not-papper och musik instrument i den andra xD
Aja. Det är värt det iaf. Ännu skönare är även att vi bara är 12 i klassen :D

Har även ett nytt mobil nummer nu och en ny mobil även nytt musik, Haha xD
Mitt nya mobil nummer är 0704508451.

Min externa hårddisk hade tydligen kraschat och många bilder och musik försvann. Tur att jag hade Backup och kunde rädda det jag kunde. Men nu har jag laddat ner nytt musik som låter i mina högtalaren :D
Endel Nya artister har även tankats som Deicide, Nile, Gojira, Raintime, Insomnium, Mayhem, Burzum, Funeral For A Friend, Paramore, Faith no More, Scar symmetry, Hate eternal och Slayer
hehe

Har även hunnit besöka Bengans skivbutik så sent som idag, Lånat två böcker att läsa: En Vampyrs Bekännelse (Interview with en Vampire) och 1984.

Snart Börjar Gymnasiet och ni kan verkligen gissa på att jag är pepp som fan :D
Tills september ska även mitt band komma igång nu när vi har en trummis :D

Finns mycket mer o berätta dock :)

Hasta La Vista Allihopa!
Vi ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback