Crescendo.

Dagen har varit lite som en crescendo.

Först vaknade man av att Morsan höll på o dampa om tvätten.
Det segades som fan och massa tvätt. När man var klar med det fick man äntligen gå ut och Jogga.
Som vanligt fanns det massa myggor där jag brukar jogga så jag fick några bett...

Sedan när man kom hem efter en och en halv timma så visade det sig att dörren var låst och jag hade ingen nyckel.
Det dröjde c.a. två timmar innan det visade sig att brorsan hade somnat och mamma var ute och simma. Under hela den tiden fick jag sitta ute och vänta utan mat och vatten och jag kände mig väldig ofräsch av allt svett.
Hann även dra en sväng till Maxi och Willys för att leta efter Mamma.

När jag äntligen fick komma in i lägenheten så tog jag en dusch och bytte om för att sedan gå och hämta min Cykel som var på reparation sedan förra veckans onsdag. Nu var den klar då och lite bättre än vad den var innan, Nice
Här började dagen att vända lite, Jag var inte Sur längre. Svängde förbi Maxi igen för att köpa ett spel som jag såg där när jag letade efter Mamma.



Det här spelet har jag köpt då :D Hearts of Iron Anthology!
Fett värt, 4 spel för endast 99 spänn

När jag kom hem så upptäckte jag även att jag hade två andra spel på mitt skrivbord :Commandos 2: Men of Courage  Space Colony

Space Colony och Commandos 2: Men of Courage :D

Dessa spel fick jag av Li Chen, Mammas student som ska tillbaka till kina snart.
Nice ellerhur? :P

Ska nog passa på o spela alla dessa spel.

Ha det så bra!
Hasta La Vista, Baby :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback