Den första riktiga skoldagen

I dag hade jag min första riktiga skoldag.
Det var ett tag sen man fick följa en ordentlig skol schema.
Så här kommer mina dagar se ut framöver (Note: det här är mitt FULLÄNDADE SCHEMA):



Ganska dryg schema. Hur fan kommer jag att palla med Tisdagarna?! D:
Aja... I WILL SERVIVE!! *sjunga låten*
JAG HAR VALT DENNA LINJA OCH JAG SKA GÅ DEN TILLS SLUTET!!!

Hursomhelst...

Första lektionen idag var Engelska, Det började ganska segt med att vår Engelska lärare DAN HJELM började med att tjöta massa om sig själv och återigen upprepade han sin kända citat: "OM ni inte märker det så är jag lite SEEEG" xD <3
Viserligen är han lite speciell men samtidigt är han så jävla Go och härlig Svenska/Engelska lärare :D

ENGELSKA lektionen gled förbi med lite lyssnande på en skiva, dialoger och en lite filmklipp. Dan drog och skulle hämta scheman för klassen men jag några till fick dra tidigare för att komma i tid till Symfoni orkestern.

Hvitfeldtskas symfoni orkester var ganska stor:



Nice eller hur? Förutom dessa har vi massa blås och skit, Dock inget slagverk/Piano D:
Det gick lite sådär på första repet, Dem la upp 10 sidors noter och bar: NU SKA VI SPELA DET HÄR!
Haha... Så dålig på not läsning som jag är :(

När orkesterna var slut var det inte mycket kvar till Matten skulle börja... Hann knappast äta lunch...

Aja... Fick klara mig... Men det var inte så jobbigt. Besides så har vi en riktigt go Matte lärare.

Hehe... Efter matten var det Japanska som sagt men Snubben (som heter Andreas Bytoft) var på begravning så lektionen var inställt, Och om jag inte minns fel så var den på Onsdagen också :O SOFT! Då börjar man 11.20 där om det verkligen stämmer :D

Hursomhelst. Visst, Mina dagar kommer att vara långa men inte tråkiga!
Hoppas, hoppas

Hasta La vista! Vi ses :D

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Det där är LYX!8O Du skulle se mitt schema...i will not survive...sjunger

2010-08-31 @ 17:08:41
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: nalle puh

din freda e ju bajs sköööön!! PRöva o sluta senast 3 varje dag:P

2010-09-01 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback