GUESS WHO'S BACK!

JAO! Då var man återigen hemma i Sverige :D
Woho!
Äntligen! Efter 2 långa månader av resande xD
Hursom helst, en kort samman fattning av hela semestern var spännande, roligt och varmt som fan!
Något jag kommer sakna är det fina landskapet, Beijing, Morbröderna, Familjen och släktingarna samt TV-serierna xD
Kinesiska TV-serie är nog bland de bästa i Världen. Alla har åtminstone en slut och fortsätter inte i flera säsonger så som amerikanska. GIllade Speciellt Chinese Paladin, The Myth och Hi My Sweetheart.

Det som är skönt är dock att vara hemma och sedan att alla sidor funkar och mycket snabbare än när vi var i kina xD
Här på bloggen kan man läsa om hela min resa i categorin THE EPIC ADVENTURE OF HENRY YANG.
Funderar på att döpa om det.

Jaja, Snart är det skola och jag har kommit in på mitt Gymnasie :D
Hvitfeldtska ES-Musik/Natur blire då! Haha :D

Hasta La Vista, Baby!
Kommer kanske lägga upp ett inlägg om Mount Emei sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback