Pictures from Orlando och Miami

Här kommer bilderna från Florida.

Behöver jag berätta mer om mina äventyr i USA?
Jo kanske...
Dem har fått något nytt radiosystem med c.a. 200 kanaler och c.a. 100 av dem är musik kanaler. Varje kanal spelar olika sorters musik :O
Vi lyssnade mäst på typ Kanalen ThePulse som motsvarar typ svenska bandit rock fast lite softare, Prime City som är en Country kanal och hits1 som är en radiokanal med Mainstream låtar.
Det fanns även Metal, Hip-hop kanaler och kanaler som spelar musik fårn 40-90 talet x)

haha... Kommer inte på mer jag behöver skriva, Det mästa har jag redan berättat om i tidigare inlägg :)





Pretty much såhär såg vårt sommar tillhåll ut.



Tyckte den här bilen såg en hel del roligt ut x)





Bilderna från Miami. btw. På stranden kunde man hitta små områden där havssköldpaddor har lagt ägg.
Miami var en fin stad men jag skulle inte vilja åka dit igen, SERIÖST! Det var varmt som i helvete och det var fucktigt också :(

Dessutom fanns det inte mycket till turist attraktion där.



I träsken utanför Miami, det var här vi var och tittade på Alligatorer.





Alligatorer ja :D
Synd att vi bara såg en vild Alligator :( Det fanns även sköld paddor i den lilla parken bredvid träsken.

Tycker dessa reptiler är coola :D



Sista bilden från Florida. Bilderna från Nöjesparkerna kommer jag att visa i separat inlägg. Fast ni kanske vill ha Chengdu först :P

Aja

Aufwiedersehen :D

Kommentarer
Postat av: Addikoko

När kommer du tillbaka till Sverige?:P

2010-08-04 @ 13:18:35
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: @addikoko

13:e

2010-08-09 @ 04:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback