SNART HEMMA I NORDEN!

Nu är det knappt 2 dagar kvar tills jag ska hem igen till Sverige!
ÅHH VAD SKÖNT!!
Har saknat alla asmycket!

För att göra er lite mer updaterad om hur läget serut dem NÄRMASTE dagarna så har det inte hänt så mycket här i Beijing. Vi chillar, Tränar, Äter, Sover som vanligt men ngt har hänt och det är bland annat reunion festen med mina morbröder. kan ta och berätta om det i någon inlägg sedan :D

Sedan har jag och David även köpt massa grejer. Jag har köpt ett par nya hörlurar, Nu är det inga vanliga MP3 hörlurar som jag hade förut, Nu är det DJ lurar. Jag tänker nog inte ha dem för mycket utomhus för at undvika att dem går sönder.

Det är ett par sånna typ

David och jag har även fått varsin ny mobil. David fick Samsung Pixon M8800 som är en Touch mobil med 8 megapixel kamera och jag fick Nokia N97:an! Det är en hybrid på Touch och Slide mobil med egen tangent bord och massa grymma funktioner som Radio, Gps (Som kommer att vara gratis), 32 (+16) gb minne, Grymma apps och Wi-fi 8D

Såhär ser den ut :)

Igår köpte jag även en Dist pedal som ska användas till elgitarren 8D
Dist pedaler använder man för att man ska kunna snabbt och smidigt byta mellan clean och lead, Altså rent gitarr och distad gitarrljud.
Den jag köpte är en Digitech Metal Master. Såhär ser den ut :


Snyggt va? :D
Den är riktigt bra också, Jävligt skön ljud :)

I nästa inlägg blire nog lite om Reunion festen med Morbröderna och sedan kanske lite om Mount Emei och Living Buddha i dem följande inläggen. Reunion Festen kommer först. Kanske får ta Mount Emei och min the Living Buddha hemma i sverige där nätverken är mkt snabbare

Auf Wiedersehen tillsdess :D

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Kulturkalaset är i full gång! Vad sägs om en dag på stan när du kmr hem?;)

2010-08-11 @ 12:54:07
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: @addikoko

Vilken dag i sånna fall? Jag vill helst inte ut 14:e då jag kommer lida av Jetlag och så kanske jag vill köpa min gitarr då, På 15:e ska jag redan träffa en person om du inte vill Joina :P

2010-08-11 @ 12:57:45
Postat av: Addikoko

15:e är det Rix FM-festival, det ville en kompis gå på med mej...men när börjar du gymnasiet? Jag börjar 23:e. Vi kan skippa Kulturkalaset och bara ses xD

2010-08-12 @ 13:19:33
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: @Addikoko

Jag vet inte säkert när jag börjar men mitt upprop är 23:e

Vad sägs om den 19:e?

2010-08-12 @ 15:36:00
Postat av: Addikoko

Super;)

2010-08-13 @ 13:15:20
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Addikoko

Du, det var visst inte så super. Går det tidigare i veckan för dej?

2010-08-14 @ 14:29:11
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback