Något bra som hänt under helgen.

Det någolunda jobbiga som har hänt under veckoslutet var nog Provet. Men hursomhelst har det hänt bra saker också.

Utbildningen till Ungdomsfullmäktige var även under denna helg :D
Det var roligt som vanligt och ovanligt många nya ansikten! Inga bilder därifrån tyvärr...
Men hursomhelst. Jag missade lite granna på fredagen men det för att göra provet men var med annars hela tiden.

Ett plus var att alla centrum ledarmöten var närvarande (Minus ersättaren, Gustaf Göthberg då). Nu när många gamla inte är med iår på grund av att dem har fyllt arton elr så har dem inte blivit omvalda så har nytt blod och nya idéer fyllt ungdomsfullmäktige. Bara genom att sitta och lyssna på debatterna och frågorna kring olika disskussions områden under de här två dagarna har varit väldigt intressant, känns som om årets UF kommer att vara strålande :D

Under lördagen var det även val till styrgruppen och naturligtvis ställer jag upp. jag var först o tala och det kändes pirrigt... Men det gick bra, skönt att man är van vid att tala och uppträda inför folk.
När alla kandidater gjort sitt tal var det pause och rösträkningen pågick även då. Passade på att umgås med folket under den tiden :)
När rösterna var klar räknade var det dags att se resultaten, fick en jobbig känsla av att jag inte skulle komma med men när det var drygt 2 platser kvar så ropade handledaren Evaloo upp mitt namn och jag visste inte hur jävla glad jag blev :D
Återigen fick jag förtroendet att sitta i styrgruppen! Hell yeah!

Då var det dags att förbereda sig inför arbetet nästa år. Kommer bli kanon bra :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback