Nu äre Jullov! (Med lite depp)

Yehepp. Precis som inläggs rubriken lyder så är det Jullov! Som sagt, under de två sista dagarna så har det varit både bra och dåligt. I Måndags så började dagen helt vanligt fram tills efter matten då vi som gick estet skulle samlas på Oskar Fredriks kyrkan för att repa in Julkonseren. Samma dag skulle det vara Jul konsert på kvällen i Kyrkan och så synd som det är krockade det med Ungdomsfullmäktiges Julfest och valet var obvious vilket som kom först :(
Men hursomhelst, det var roligt iaf. Vi framförde bland annat den mäktige Händels Messiah, d.v.s. Hallelujah! :D
Sjukt jävla epic kändes det och det lät oerhört vackert.
Konseren slutade i en stor Succé.
Under hela konseren skulle vi som uppträdde ha på sig svarta kläder med röd detalj, Jag körde kavaj och röd slips :)
Ångrade lite att jag inte tog på mig någon av mina kommunist pins...

Förutom att jag missade julfesten så har det varit andra saker som har gjort slutet lite pisst. På Matte lektionen fick vi tillbaka våra Matte Nationella och när jag räknade ihop allting så visade det sig att jag fick VG, och sedan var det endel tal som jag klantade mig något extremt på >.<
Inte bra alls... mitt självförtroende skönk lite granna under konseren. Hursomhelst så tror jag att jag får VG på den kursen men min matte lärare sa något om att jag tillhörde bättre mattematiekrna i klassen så jag får hoppas. Får se om jag kan få en till chans att visa att jag klarar av MVG.

Aja, Godjul iaf.
Snart ska jag till Pappa och hälsa på folket i Linköping :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback