Pappa är Awesum!

Japp, då var man i Linköping igen och jag är fortfarande inne på grannens Trådlösa nät! :D
Det är riktigt jävla nice (För mig då men inte för honom)

Hursomhelst. Vi kom hit för tredagar sedan (Onsdag) efter brorsans skolavslutning, På hela resan läste jag en hel del i Da Vinci Coden och pumpades av lite konspirations teorier xD
Skämt å sido. Den boken är riktigt bra när man kommer en bit i den.

För två dagar sedan frågade jag om han kunde betala avgiften till World Scout Jamboree i sommaren vilket han hade gått med på och något som blev ännu bättre var att när jag frågade om han kunde betala mina Metaltown biljetter och så svarade han ja 8D
Henry är Glad och tycker för första gången på ett bra tag att Pappa är awesome!
Känner redan att sommaren kommer vara riktigt jävla grym :D

Fick även en Kikare till Julklapp.
Något annat som är roligt är att kunna träffa gamla vänner igen. Imorgon ska jag hem till en kompis och vi ska spela Civilization :D


God JUL och gott nytt år! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback