Totalt jävla piss.

Glömde berätta här att i fredags så gjorde hade vi Kemi prov och det handlade om Stökeometri. Jag såg framemot provet eftersom jag pluggat till det.

Hursomhelst, det var inte så himla svårt då det handlade om att räkna empiriska formler, räkna enhets förhållandet mellan olika ämnen o.s.v. men det som sög då var att jag inte hann göra klart provet...
riktigt jävla surt. Det var bara tre uppgifter kvar...
Känns inte alls bra, jag har ju den kunskapen som behövs för att lösa dem uppgifterna men fick inte den tiden jag behövde för att lösa dem, riktigt jävla surt.

Det betyder också att jag kommer att behöva kämpa röven av mig i fortsättningen för att få ett bra betyg i Kemi A.
Fördelen med prov är att det är kortfattat och att det är nog lättaste sättet att visa kunskap med det men Nackdelen är att man kanske ibland inte får den tiden man behöver för att visa allt.

Aja... Finns egentligen inte mycket o klaga på längre. Ibland är ju livet riktigt surt, däremot har det hänt roliga saker under helgen som jag ska berätta om i nästa inlägg :)
Hoppas bara att jag får ett bra resultat på det iaf!

Hasta La Vista! Bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback