Om Miami (utan bilder)

Jag har bara en mening som passar in på Miami: VARMT OCH FUKTIGT!

Kroppen kändes ganska klibbigt  har och allt när man har stott ute i c.a. 30 min.
Tur att man hade AC och allt i sommar tillhållet/Hotelet man bodde på.

Annars var det helt okej. Staden är fint och det växer palmer och andra växter som växer i varmt och fuktigt havs klimat.

Under tiden vi vart i Miami har vi åkt  runt i stan med bil. Badat (Inte i havet dock), Shoppat, Sett Alligatorer och chillat i sommarstället.

Gymnasiet ska bli en ny start för mig så jag har köpt enhel del, Säkert upp till 100 dollar. Har bland annat köpt:
En svart skjorta med lite nitar här och där.
Svart kortärmad skjorta
4 t-shirts
ett par Vans och ett par Converse

Kommer nog inte köpa mer än så tror jag. I Sverige ska jag även köpa en nitbälte åtminstone med mina egna Cash :)

har även lärt mig skillnaden mellan Alligatorer och Krockodiler här, Ngt som jag inte kunde innan.

I nästa inlägg blir det lite om Orlando.

Auf Wiedersehen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback