Det gör ont...

Rubriken säger ganska mycket .__.

Det gör fortfarande ont när jag tänker på henne... även om jag försöker glömma mina känslor för henne.
HUR SVÅRT ÄR DET EGENTLIGEN?! ATT GLÖMMA ENS KÄNSLOR FÖR DEN MAN GILLAR?! HUR SVÅRT ÄR DET EGENTLIGEN ATT SLÄCKA EN BRINNANDE LÅGA?!

Det gör även ont nu... 9/10 gånger som jag tänker på henne känns det så.
Hehe, Ibland så skrattar jag åt det här själv... Jag låter barnslig nu ellerhur? Som en liten fruntimme med en brustet hjärta, Som ett barn som inte kan få det han alltid velat ha...

Jag vill inte att det ska vara så, jag vill inte ha det såhär. Hur långt tid dröjer det tills en låga släcks?


Hehe.

För att kunna skriva något annat en löjligt emo skit så kan jag börja med att nämna att jag har fått min efterlängtade preliminär plats på Hvitfeldtska Musik/Natur :D
Har också bekräftat att jag har höjt mig med 20 poäng, D.v.s. nu har jag 295 i betygs poäng :D
Woohoo!
Nu får vi hoppas att det går bra med definitiv intagningen också. Ber till gud redan nu xD

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback