Kina Nästa!

Snart har sista dagen i sverige tagit slut. Imorgon åker jag till Kina.

Kommer stanna där ända tills 13 augusti. På tal om det, Det är tre dagar efter att Euronymous dog 1993.
R.I.P.
Kommer att lyssna endel på Mayhem den 10:e
Yeah! Metal \m/

Hursom helst. Jag kommer att updatera bloggen så ofta jag kan i kina. Så fort jag har Internet! Då fan ska det vara bloggupdateringar! >:D
Tråkigt nog kommer man inte kunna komma åt Youtube elr Facebook, så inga statusar i kina iaf :(
Kommer att sakna folken i sverige, Specielt mina vänner i Göteborg. Men jag kommer tillbaka!

Vi ska iaf besöka:
  • Peking (Beijing)
  • Henan
  • Chengdu (Wuhan)
  • Tibet
  • Shanghai

Kommer sedan att flyga till USA efter att ha varit i Shanghai och då besöker vi:
  • Miami
  • Orlando (YUPP! Kommer att vara på Disneyland bl.a. :D)

Där kommer vi flyga tillbaka till kina, Vet inte vart vi ska vara dock men efter det så åker vi tillbaka till Sverige.

Ska passa på o köpa min elgitarr, en ny mobile och Korns nya platta om jag hittar den självklart xD
Kanske ska passa på o köpa några grejer från Hot topic i USA som Mayhem T-shirt och nithandskar och bälte :D

Auf Wiedersehen SCHWEDEN! :D

Kommentarer
Postat av: xiu

sv: ja vet faktiskt inte xD haha



gud, alla reser nu...förutom jag :<

2010-06-13 @ 17:54:14
URL: http://xiu.blogg.se/
Postat av: malin

åh!! låter ashäftigt :D vill åka till Henan(gjorde en uppsats om Henan i skolan en gång, haha) och Tibet! o:



åh miami T_T blir avundsjuk! fast i orlando har jag varit ^^ det är förresten inte Disneyland där. utan DisneyWORLD. så ni har en del att beta av, eftersom det inte är 1 park utan flera. åk till Sea world också! och kennedy space center är ascoolt :D



asså henry, du får lova att overloada med bilder här och skriva en massa så jag inte saknar dig alltför mkt, ok? ^^

2010-06-14 @ 00:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback