Klassens dag.

Idag var det klassens dag. Alla klasserna har typ dratt iväg på något roligt.

Synd bara att det regna... Annars skulle vår klass åka ut till styrsö och typ solat och badat o shit :(
Istället gjorde vi såhär istället: Vi samlades i vår bildsal där vi delade in oss i två grupper.
Ena gruppen skulle följa med Carina och Rebecka ut till Härlanda där dem spelar brännboll och badar typ (inte särskilt roligt o göra i denna vädret egentligen...). Det som var extra skönt att den jag inte vill ha o göra med åkte med dem som ska ut till härlanda. Yay!

Den andra gruppen skulle stanna kvar, dela upp sig och gå till 3 olika ställen och titta på film. De flesta satt i uppehållsrummet och tittade på ngt. Felicia och Emma satt kvar i bildsalen och tittade på Casanova.
Jag och Simon satt och tittade på Kiki's Expressbud. Ganska bra film, Synd bara att Simon tvingade oss att titta på den dubbade och inte Japanskt original plus svensk text :(
Ännu mer Fail var att han klagade på att ingen dog xD

Sedan vid 12 så samlades vi alla i Bildsalen där vi svarade på en Quiz om göteborg. Fick ganska få rätt x)
Jag suger... LOL
Kunde iaf att hon kommunsstyrelse ordförandet är Anneli Hultén xD

Japp... Såhär såg min klassens dag ut iaf, Yay.
Rästen av dagen spenderade jag på Uf's Kontor med massa awesum folk :D

Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback