LÄNGE LEVE NORDEN!

Finns nog ingen bättre rubrik som beskriver denna dag.
För idag är det 6 Juni: SVERIGES NATIONALDAG 8D

Vad är det man brukar göra på en sådan dag? Sjunga Nationalsången?
Hmmm....
Hursom hällst, firade den med att sova stora delar av förmiddagen. Sedan på eftermiddagen så gick jag ut och träffade Emilie och gick till 4gott på Brunnsgatan.
De skulle ha en godisregn där. Det samlades hur många människor som hälst kring den lilla godis butiken.
ZebbePebbe Wangson var där också.

Godis Regnet började vid fem och innan det hände som strömmade människorna in en efter en i folkmassan. Vi fick plast påsar av butiks ägarna. När klockan slog fem så slängde dem ut godis mot folkmassan. Där gällde det att roffa åt sig så mycket man kunde och snabbt ska det va.
Ibland landade godiset på huvudet och det gjorde ont... Men det var det värt :D
Dem slängde ner Ahlgrens bilar och Kex chocklad sist. Jag fångade en Kex chocklad och två påsar bilar. Skillz :3

Dem slängde även ner några leksaker. Jag fångade en samtidigt som en annan envis kvinna och jag släppte taget för att jag inte orkade envisa :P

Hehe.... Det var kul och mån fångst var jävligt bra :D


Hehe. hade nog varit ännu roligare om hon hade hängt med o fångat lite godis.

Auf Wiedersehen :D

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Haha, tyvärr, är i Oslo och göttar mej i solen. Men ät inte upp allt Henry, spara lite(=mycket)åt mej!

2010-06-06 @ 22:28:08
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback