Livet som musiker.

Måste säga att livet som musiker har sina motgångar. Senast som i onsdags var jag med om ett av de mäst misslyckade spelningarna i hela mitt liv. Den var Fail som fan.
Kommer inte att gå in på detaljer...

Hursom hällst. Arsenik är just nu utan en trummis och söker just nu en ny. Jag sparkade den förra trummisen pågrund av musik skillnad och så var han inte tillräckligt entusiastisk och engagerad.

Det suger, men det är så det är... Hoppas jag hittar en så snart sommarlovet är över. Ska ju börja på Hvitfledtska musik så där träffar jag säkert någon som vill/Kan :D

För er som inte vet så har jag även en solo projekt utanför bandet där jag spelar kinesisk folkmusik. Titta förbi min myspace någon gång:

Myspace.com/Puyiyang

Hela min egen setlist består av typ 4 låtar varav 3 är covers :P SÅ inte mycket o förvänta xD
Ska försöka komposera några låtar över sommaren. iaf.

Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback