Min Vistelse i Beijing.

Sry för att den här inlägget blev försenad, David ville snacka med sin tjej ganska mycket så jag kunde inte blogga >.<

Nu har jag bott i Beijing i typ 3 dagar nu sedan jag kom tillbaka från Henan.

Något som jag kanske aldrig har nämnt men också borde vara uppenbart är att DET ÄR VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha...
Det finns mycket o göra här i lägenheten iaf.
Titta på TV-serier, Blogga och ibland köra en cykeltur. Vi har hyrt cyklar också från universitetet.

Beggangnade så det känns lite roligt att cykla xD
Men jag klarar mig på det. Som jag trodde... facebook och Youtube kommer man inte åt i kina. Men bloggen kommer jag åt minsann 8D
Kommer även åt Erepublik och bdb. Bloglovin kan vara lite segt... lol.

Idag så kom mammas kamrat och chef, Staffan till Kina. Efter att ha ätit lunch på en Buffé så körde vi runt lite granna i Qing hua park. Som jag sa för några inlägg sen, QingHua parken är som en liten stad. Men det var inte så svårt att cykla omkring utan att komma bort, Nummer 1. Det är ett rutsamhälle, Altså gatorn ligger som rutor och block, och nummer 2. vi hade en karta (H)
Hehehe, Synd bara att det inte kommer bilder då jag glömde min mobil och den enda kameran vi hade med oss var en Iphone kamera som tillhörde Staffan.

Det var ganska kul iaf, Vi såg massa saker på vägen typ små dammar, bibliotek, Gatukiosk och massa annat kul.

Efter c.a. 2 timmars cyklande var vi tillbaka i Lägenheten där jag egentligen skulle posta denna inlägg.

Nästa dag tog jag och David en till cykel tur och vi kom lite off samtidigt xD
Har bilder från det, Kommer mer om min och Davids cykel tur i Qinghua i nästa inlägg

Auf Wiedersehen!!!

P.s. Sry Aida, kan inte titta förbi din blogg då Blogspot.com är blockad.

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Synd:( vad är det med Kina egentligen? Inget Facebook, inget Blogspot...hur överlevar över 1 miljard människor där?:P

Men Auf Wiedersehn på dej också, för jag är i BERLIN!!! Tschüse!

2010-06-27 @ 23:10:09
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback