Mycket hender po kort tid.

Datorn kronglar lite granna med Copy-paste, so jag kommer inte ha med dem svenska bokstaverna i denna updatering. Blir endo roligt o lesa hoppas jag xD
(Bara inte min svenska lerare ser det haer... IG i svenska do D:)

Hursomhelst.

Tiden har gott fort her i Henan. Under den her tiden har vi passat po och umgotts med vora venner och slektingar.
Vi har spelat kort, Spelat kinesiskt schack -XiangQi, Snackat massa om olika saker, sett po TV bl.a. VM kuppen i fotboll. Ang. det, Kina e inte med i VM i fotboll for att de suger i fotboll, Uppteckte aven att Sverige inte var med, Skumt... Har vi ingen bettre ean ZLATAN :O

Jag har fott eran att laga mat noggra gonger. Samma matrett dock xD
Vi har gott po KTV och sjungit karaoke och so har t.o.m. badatt (i Simhall dock, Henan ligger ganska longt in mot land). Jag har haft nojet att testa kinesiska mattetal (Svora som FAAAN) och laest ut en bok, HURRA!
Ongrade att jag inte packade ner en litet tjockare bok extra, Typ Gudfadern, Sicilianaren elr ngn annan Mario Puzo, MAFIA ftw xD
Tur att jag packade med mig matteboken so jag kan underholla mig sjelv genom att losa tal och trena matte so att jag blir lika bra som en som vexte upp i kina >:D

Karaoke och att vara med kusinerna och laga mat var nog det besta under hela vistelsen i Qi Xian, som byn kallas der vi var i Henan, men aeven att oter se noggra gamla vaenner och den husen, Gatan, Byn, Skrepet, Gatuhundarna, Allt det hear gav en skon nostalgiskt keansla.
Kna eaven nemna att jag korde monga lotar i Karaoken, Typ Jay-seans Down och Celine Dions My heart will go on, Michael Jacksons Beat It och monga fler xD
Brorsan sjong endel ockso :P

Idag har vi iaf badatt i simhallen noganstans i en lyx omrode. Det var ganska kul. PO Kveallen var vi ute och oat po en gaturestaurangs omrode som var nyoppnat, Det firades med underhollning po kinesiskt sett och fyverkerier.
Maten e billigt som vanligt och den var god :D
Vi firade aeven farbrors fodelse dag och Farsdag. Tycker nu att ni alla som leaser ska sega grattis!

Kan eaven passa po o klaga lite po att vi var haer vid ett doligt tillfelle, Kusinerna for inte sommarlov forens i Juli so det var inte alls oftast vi sog dem, Liu Jiawei t.ex. goar i skolan nogonstans som e ganska longt borta (hon sover i skolan under skoldagarna, tillsammans med hundratals andra elever).
Och sen so missar jag METALTOWN DAER HEMMA I GOTET TTOTT
MASSA BAND JAG MISSAR!!!
HEAD, DARK TRANQUILLITY, IN FLAMES, RAMMSTEIN, SONIC SYNDICATE, SOULFLY, AMON AMARTH, ADEPT, FINNTROLL OCH MONGA MER!! D:

Ni som var daer! BRING ME THE PICS!!!

Auf Wiedersehen! En FEEET update om HENAN vistelsen i naesta inlegg med overload av bilder!!!


Kommentarer
Postat av: Mällo

JA VA PÅ METAAAL :D Och ja har lite bilder :D Dock ville pappa hellre fota mig än banden...så det blir bara en del D: Men vi saknar Henli med, skynda hem :3

2010-06-22 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback