SNABB UPDATERING OM RESAN!

HEJSAN! Fick chansen att updater pa farbrors dator i Kina. Hehe. De svenska bokstaverna finns inte so jag ska forsoka vara so tydlig som mojligt xD

Hursomhelst, Sjalva resan var ganska okej. Vi fick ta med en liten flicka po resan ocksa do hon var for liten for att resa ensam. sjaelva reasan tog c.a. 10 timmar och do mellan landade vi aeven i frankfurt, Deutschland :D
Daer var det lite stress och strul med biljetter o.s.v. och sedan fick vi skynda oss till ventsalen, Som tur e so var flyget 1 timme forsenat so vi var egentligen i god tid x) Mamma e best po sodant <3

Sjaelva flyget fron frankfurt tog 9 timmar. Po flyget fanns det inte heller nagon underhollningssystem som man har po SAS och FINAIR so det som syssel satte mig var laesnign och somn. Vi serverades iaf frukost och lunch :P
Andra halvan av flygresan so hittade jag flygets hoerlurar so daer fick vi lite musik ockso :D
Hittade monga olia kanaler, bland annat med J-musik och Kinesiskt musik. (Y)

Vi landade klockan 8 po morgonen i Beijing Airport och daer efter blev flickan hemtad av sin morsa och vi skilldes at. Jag, Mamma och David tog Taxin till ett stelle der vi treffade morbror. Lika komisk kille som alltid, Han e inte min riktiga morbror, utan mer typ uncle in law.
Daer efter akte vi till Qinghua Universitets omrade der vi skulle bo i en student bostad. Bostaden e ganska soft, Detaljer for ni i nesta inlegg med bilder och svenska bokstaver.

Morgonen dear po oakte vi till Henan der jag sitter nu med en kinesisk tangent bord. HURRAY!

I naesta inlegg kommer bilder och detaljer!

AUF WIEDERSEHEN! och jag saknar er i Sverige <3

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Saknar dej också, Henry!:D

2010-06-15 @ 18:22:36
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Mello ^^

Heeei Henliii vinka

men det låter ju ändå ganska awesome att vara i Kina, gyah vad jag hade velat åka till något land i Asien! 8D du får ta massa bilder på fina saker, så ska ja ta massa bilder på Metaltown :D Skynda dig heeem! ^^~

2010-06-15 @ 19:09:46
Postat av: malin

låter åsm. can't wait for the pictures !

2010-06-17 @ 00:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback