Varhälsad Oscar Nobel 8)

Idag var det städdag på skolan.

Vi skulle nu lämna tillbaka alla skolböcker och slänga all skräp i våra skåp.
Hehe... Yeah
Vilken känsla ändå. Visst, man har gjort det typ flera gånger innan men den här gången kändes det ganska specielt då detta var nog den sista gången vi kommer få städa våra skåp.
Den här känslan påminner om en väldig light version av den känslan man har när man tar farväl till någon/några, som den känslan jag hade när jag flyttade från Linköping hit för 6 år sen. Hehe...
Även känslan av att man är befriad och att man tagit ett nytt steg i livet är inblandad.

Imorn är det skolavslutning och då kommer vi alla i montessori 9E på buråsskolan gå skilda vägar. Kanske ses vi i framtiden, kanske aldrig. Jag kommer iaf sakna denna klassen lite granna även om jag inte gillar den så himla mycket. Imorgon kommer det att vara den sista skolavslutningen för oss 94:or som nu ska börja gymnasiet.

Hursom hälst, Efter det att vi städat och allt hade vi en liten prisutdelning som var en blandning mellan en Oscar gala och en Nobel prisutdelning. Det var många priser som delades ut. Jag och Linus fick pris för bästa innovativa visuella effekter för vår lilla Death note film. Samma film fick sedan priset på bästa döing som gick till Jonas. Hehe
Man fick en diplom grej och en docka, Vi fick en anka med en failad fot, Lol

Kommer dock inte ihåg alla priser. Dock vet jag att priset för bästa film(Klipp) gick till små flickorna i klassen. Gz som fan xD

Och grattis till alla andra som fick priser!
Senare under dagen gick jag hem och bytte om för att komma till avslutnings lunchen med 9orna på skolan.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback