En grupp Pandor äter på Bamboo.

Styrgruppen inom Ungdomsfullmäktige hade en väldig trevlig middag på Bamboo tillsammans.

Det var Mongolsk Barbecue och man fick äta hur mycket man ville. Mongolsk Barbecue går ut på att man plockar maten rått och så tillagas det framför dig. Du väljer krydda, innehåll och sås. Det är FETT GOTT

Jag och tre andra inom styrgruppen vid namn Coffe, Peter och Gustav hade en liten tävling om vem som kunde äta mäst. Jag vann med tre stora portioner :D

Gustav envisades med att äta med Kniv och gaffel och säger att han gör det för framföra den svenska Kulturen.
Han tog även bara nudlar och kött för att det är Manligt xD
Lolz... Om man ska vara en riktig man ska man äta MYCKET och lära sig äta mat på rätt sätt och Kinesiskt mat Skall

ÄTAS MED PINNAR!!!!

Yeah, Men det är Gustav det xD

Bamboo


Det var god som fasen men man mådde inte särskilt bra efter. Specielt inte när man fick glass efter :/

Nåja... Man får skylle sig själv att man ätit i non-stop och vann tävlingen xD

Ungdomsfullmäktige är en Fullmäktige med ungdomar och vi jobbar för att göra göteborg till en stad för ungdomar som vi.

Jag har suttit där ett tag, bildat mina egna åsikter samt jobbat med massa olika frågor bland annat om säkerhet och trygghet. Vi brukar ha vårkampanj varje år och iår ska det tydligen handla om Pop-kultur och Gatukonst.

ännu bättre är att den är baserad på min Motion som jag skickade upp förra året :D
Detta kommer bli Awesum 8D Vårkampanjen sker vecka 18 och 19 så missa den INTE!!!!


Yeah.

Auf Wiedersehen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback