Fyfan va ovärt...

En kines kvinna från företaget AYL Import & Export AB har vänt sig till min mamma för att dem behöver hjälp med att designa en broschyr. Eftersom min mamma sysslar med interaktions design så är det väl uppenbart att man vänder sig till henne

Mamma tyvkte sedan att jag skulle hjälpa dem. Så nu under påsken kommer jag iaf ha ngt o syssel sätta mig med.

Broschyren ska handla om hennes företag som sysslar med import och export av aluminium.

Kvinnan kom hem till oss och hon berättade på ett ungefär hur hon ville ha det och även visade mig deras hemsida. Hennes kinesiska brytning var ganska svår att förstå och hon pratade snabbt också. Jobbigt som fan...

När jag har förstått allt och sätt några sidor så insåg jag hur

JÄVLA MENINGSLÖST DET ÄR!


Varför tog jag äns emot det här skit jobbet från början.

Jaja... Jag har tagit emot det och borde därför slutföra det även om det suger...


Yeah. Wish me luck

Aufwiedersehen!


Kommentarer
Postat av: malin

wth okej O.o

2010-03-28 @ 00:26:46
Postat av: Angie

varför pratade ni inte bara kinesiska? xD

2010-03-28 @ 19:03:59
Postat av: Subjectunknown

Hon snackade ju på kinesiska -.-

2010-03-28 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback