Lady gaga i rock version.

Sitter just nu på ungdomsfullmäktiges kontor i stan.

Drog hit direkt efter skolan. Det hände ett par saker under dan som jag hällst ville undvika och jag erkänner nu att jag har varit en väldig dålig människa.

Nu håller detta på att kokas till en jävlig stark soppa som jag hällst vill få slut på innan det ryker. Hoppas det inte går djupare än vad det redan är och fler personer blandar sig i, "Ju fler kockar desto sämre soppa"

Musiken och Elevens val var nog de bästa lektionerna och vi i skolbandet som jag spelar med på elevens val har bestämt oss för att köra en rock version på Lady gaga- Bad romance. Jag kommer spela trummor så ni som såg mig på meeths som front för två veckor sen komemr inte få se det igen. Ser verkligen framemot resultaten.

Det var lättare än vad jag trodde att slänga ihop en stämma på det. Nästan samma ackorder om och om igen xD Yeah (Y). Hoppas det blir bättre än vad man förväntar sig, med mig på trummor och allt :P



Ayeah...

 

Aufwiedersehen!


Kommentarer
Postat av: danni

det kan vara intressant att höra!

2010-03-24 @ 20:42:34
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: malin/Tsu

Vad har hänt idag? D:



Bad Romance blir nog intressant, som Danni sa. Spela in och lägg upp här/youtube?

2010-03-24 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback