16 år... YAY

Jahopp... Då var man 16 minsann...

Vad kan man säga. Det kändes som en vanlig dag idag. Ganska få sa grattis till mig i klassen och dagen kändes ganska normalt. Framtills jag kom till Ungdomsfullmäktiges kontor.

FYFAN altså, Jag älskar UF folket xD

SÅ fort jag kom in i kontoret, alla bara typ: GRAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIS HEEEEEEEEENRYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!
och sjöng "Jag må han leva" <3
Shit altså. SÅ sköna människor!


Iaf... 16 nu då, Känner inget specielt mer än att jag är ett steg närmare myndighet, en ny elgitarr, gymnasiet och riktiga livet.
Skönt att denna födelsedag inte va som de flesta andra åren då det totalt förstördes av idioter omkring mig.

Hoppas det går bra i framtiden

AUF WIEDERSEHEN

P.s. Förlåt för att jag är sämst på att blogga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback