BEFRIAD!!!!

Kan nämna att idag så blev jag ÄNTLIGEN befriad från ganska mycket med skolan :D

Igår satt jag och redigerade Death Note filmen, Satte ihop alla film klipp, Klippte och klistrade, Satte på effekter, texter och musik. Hela arbetet var klar klockan halv 3 på natten. Den blev ganska så bra. lol

Det alra bästa med det var att den kunde äntligen lämnas in och jag blev äntligen klar med ett av årets jobbigaste svenska uppgifter :D Cheers!

Gjorde även det sista Nationella provet idag, Matte muntligt, Det gick lite sådär men hoppas jag får bra betyg i matte. Igår hade jag även kinesiska prov så nu var man gärna ordentligt befriad :D
Nu har jag kvar:

  • 2 Inlämningar om pre-WWII inom SO
  • 1 inlämning inom Fysik
  • En debatt artikel (Som jag ändå inte tänker skriva då jag redan har skrivit en)

Auf Wiedersehen. Snart är det sommarlov btw :D

Kommentarer
Postat av: lolmao

Skriva med mörk text när du har en svart bakgrund = Genialiskt!

2010-05-27 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback