Bild och demokrati Workshop

Igår var det en workshop på Frölunda bibliotek om ungdomskultur och bild.

Det var mycket med måleri och bild. Det var väldig rolig och jag typ målade mäst xD

Var där tillsammans med Sara och Ellen. Där befann sig också en ADHD kille som målade med oss och var översocial xD

Det fanns flera saker man kunde göra, Man kunde fylla ut på en gigantisk bild med små bilder av sin framtids vision i cirklar som arrangörerna kallade för bakterier xD

Såhär blev resultatet:



Hope you liked it :P gjorde ganska mycket på det här, Den som hittar alla bilder jag har gjort får en kaka :D

Målade även med kritor Fyra bilder: en Fallen ängel som är omringad av mörker, en surrealistisk "Hav av tårar" klassiker, En Pentagram med satan inuti med Mayhem logga med texten "When it's cold and when it's dark, The moon can obsess you." Den raden är tagen ut Mayhem låten Freezing Moon som är för tillfället min favorit Black Metal låt och på den sista bilden gjorde jag bara någon snabb producerad dålig målad Manga gubbe :D

Dessa bilder kanske skall ställas ut på en åtta (Spårvagn åtta i göteborg) någon gång så håll utkik efter dem :D

AUF WIEDERSEHEN MENSCHEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback