Dagens Musiker

Känns som om jag inte har gjort någon Update på länge.
fastäng jag inte har någon läsare så kör jag en nu iaf ;PPpppPP

I förgår var jag på Moshapocalypse där jag röjde en massa till skit bra underground musik.

De som spelade var bland annat Waste of Denial, Arcosolium, Creed of Sin, Armageddon Death Squad, Shift och Death maze.

Den spelningen var as bra. Malin var med under halva spelningen så hon såg inte alla banden :(
Men men... Det var skit bra :D
Nu har man fortfarande lite ont i ryggen och nacken, Huvudet gjorde ont typ igår också :P
Igår hände det inte så mycket mer än att vi hade gäster och så tvättade vi kläderna.

På tal om inläggets rubrik, Dagen musiker är Per Yngve "Dead" Ohlin, Före detta sångare i bandet Mayhem och Morbid. Och JAPP! Det är han som skärde upp sig på scen, Var galen och tog sitt eget liv med att skjuta sig själv med en av kapad hagelgevär efter att ha skurit upp båda handlederna.



Auf Wiedersehen :D


Kommentarer
Postat av: Addikoko

DU HAR MEJ! OCH DIN BLOGG ÄR GRYM!;)

2010-05-16 @ 11:02:58
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: Mal'

Jag leser jooo



och yes, BRA spelning :D

2010-05-16 @ 13:27:48
Postat av: ?

Gitarristen Euronymous tog ju en bild på Dead och för att hedra honom (?) så är han på framsidan av "Dawn Of the Black Hearts"

2010-05-18 @ 18:27:09
Postat av: ?

Glömde bilden.



http://images.coveralia.com/audio/m/Mayhem-Dawn_Of_The_Black_Hearts-Frontal.jpg

2010-05-18 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback