En musikalisk helg

Under denna helg har jag tillbringat största delen av tiden med orkesten.

Vi hyrde donnergymnasiets lokaler för 2 dagar där vi spelade mycket och övade på våra låtar.
Det som jag erkänner att jag failade med alra mäst var tiden. Kom alltid försenat xD

Annars gick det ganska bra.

Helgen slutade med en konsär uppe i Rebergskyrkan. Kom försent till genrepet med ungefär en halv timma :(
Kyrkan låg typ dold bland massa hus och runt hörnet till och med D:

Jag letade säkert i 30 minuter innan jag hittade den. Konsären gick bra iaf fast tycker det är synd att inte många kom och tittade på :(

Nu när vi snackar musik. Jag funderar på att spela på gatan någon gång igen. Det var kul :D

Om det blir av, kan väl de som läser bloggen titta förbi? :D

Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Absolut! Det måste du göra. Skaffa ett evenemang på Facebook vetja;P

2010-05-23 @ 22:15:43
URL: http://addikoko.blogspot.com
Postat av: malin

Sure! vill höra

2010-05-26 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback