Gatumusik --> Träffa Randoms

Idag drog jag till centralen för att spela lite skönt gatumusik. Hade lagt upp det som facebook event så det var ett måste xD Synd bara att det kom så få :(

Aydan kom iaf med en kompis som jag tror kallas Alex. Hon var typ en liten söt sak eller något xD
Det var rolig så länge det varade. Ganska få stannade upp och tittade och jag ångrar lite granna att jag inte drog dit metro elr Gp :(

Hursom hällst, det gick ganska bra, Drog väldig många låtar på både gitarr och fiol.
Sedan hängde jag med Aydan och Alex och åt Sushi. Jag köpte en 10 bitars Sushi, Aydan tog en nudlar och Alex bestälde yakitori.
Det kostade lite men det var gott. Vid maten snackade vi bland annat om Manga och Animé och om Ungdomsfullmäktige (Aydan satt där förra året).

Efter att vi har käkat så följde jag med dem in i Nordstan där jag träffade Leila 8D

Sedan så vaggade vi lite fram och tillbaks i Nordstan, Ska jag va ärlig så kändes det lite som 2008, Nostalgiskt.
Mycket av deras samtals ämne kretsade kring Japanska idoler, BORING as hell.
Under den tiden vi vaggade runt i Nordstan så stötte jag på flera personer jag kände, Till exempel herr ordförande, Tim och Solveig.

Efter en lång tråkigt besök på en smycke affär så träffade vi två metalheads, yay! Äntligen människor av ens egen stereotyp, Vi snackade lite om hur jag skulle se ut Black metalized, Altså med CP tunga nitar, långt svart hår, pentagram på tyggen och så vitare, Fyfan vilken hårding altså xD
Leila och hennes vän var som vanligt insatt i idol pratet, som sagt, Boring :P

När klockan närmade sig 6 var det dags o gå hem.

Den här gatu uppvisningen var i samband med vårkampanjen Luften är fri. Kommer lägga upp en stor utvärdering av vårkampanjen sedan på söndag.

AUF WIEDERSEHEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback