HAMMARKULLE KARNEVALEN

Idag var jag på hammarkulle karnevalen med Aida, Sara och Dennis.

Det hela började med att Aida ville hitta på något med mig under helgen och då tänkte jag genast på Hammarkullekarnevalen. Kände några personer som skulle dit varav 2 av dem var Sara och Dennis som vi känner gemensamt från UF. Så jag bestämde mig för att dra med henne dit och träffa dem. Några andra jag kände som jag visste skulle var med men kunde inte Joina var Malin och Emelie Norberg.

Hursom hällst, Efter lite jobbigt förberedande och sådant hemma så drog jag till brunsparken klockan 13:30 och där träffade jag Aida. Vi tog fyran mot angered och gick av vid hammarkullen. den stationen låg under marken så vi fick åka hiss upp till ytan. Sedan började vi leta efter Sara, Det tog ett litet tag och på kuppen sprang vi på Dennis. Efter ett tag så hittade vi Sara, Hon var typ gömd bland folk massan xD

Vi sprang runt lite i Karnevalen och det var människor som tusan, Inuti folk massan fick man knappt luft D:

Efter ett tag så blev vi trötta/hungriga så först drog vi hem till Sara för att hämta pengar. Sedan så drog vi till språvagns hållplatsen ner under marken, Sara glömde något hemma så vi fick sitta där nere och vänta på henne.
Passade på o flirta lite med Aida, Lol :P

Efter ett tag kom hon och vi äkte till Angered Centrum där vi åt på en lite Café. Aida åt en Pirog, Jag tog en kyckling sallad och Dennis och Sara tog typ Kakor och bakelser typ. Blev ganska nöjd med min sallad.

Sedan åkte vi alla in till stan. Sara och Dennis åkte hem lite tidigare så jag och Aida var typ ensama, Vi gick runt lite i nordstan och typ tog ett titt i Akademiska bokhandeln. Skulle även ta en titt i SFBok men den var stäng :(

Efter det så åkte vi hem. Kort sammanfattat så är det här typ min första Karneval på länge. Hehe... Vi får se om det blir någon gång mer. Fett värt med andra ord.

Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Det var en detaljerad beskrivning, din tjejtjusare!

Men lyckat blev det!;)

2010-05-30 @ 18:38:40
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback