Kanske det är dags att gå vidare.

Kanske det är dags o slänga det gamla och gå vidare?
Jag vet inte.

Efter att ha sätt hennes bilddagbok och läst några av hennes senaste blogg inlägg så känns det som om att det här kommer att sluta med att jag bara kommer att älska henne från distans. Don't want to live through that again, Så var det ungefär likadant för lite mer än 4 år sen med den förra tjejen jag var kär i.
Dessutom tror jag hon mår bättre av att jag inte är kär i henne. Min alra högsta önskan är att hon är lycklig och jag tror denne killen som hon gillar nu är en mycket bättre person en mig och kan ge henne denna lycka, något jag aldrig kommer lära mig eller ha chansen att göra.

Hehe. Jag kanske inte är så lyckligt lottat person när det kommer till sådant.
Försöker just nu o glömma henne. Det här kommer ingen vart.

Aja. Detta är nog en bättre slut än inget iaf. Jag har fortfarande lite andra problem jag måste lösa.

Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback