REVOLUTION!!!!!!

Efter en tränings pass i kungfu med 120 armhävningar,situps,sidohävning och rygghävning, knäböj, 100 tåhävningar och 30 benlyft på ribstol så känns kroppen utsletet och slakt.

Skönt ändå... att kunna träna ut musklerna så mycket men det var spänt som fan så när jag kom hem så bad jag brorsan slå mig 3 gånger på armarna. då la det av lite.

Fast på vägen hem så såg jag en tidnings annons och jag stirrade in i den med häpnad!

Det här är artikeln

Helt otroligt! Helt oacceptabelt! Alliansen förtjänar inte detta! Svenska välfärden kommer att krossas D:

Nu har jag bara ett ord i sinnet: REVOLUTION!

DET GAMLA SKALL STÖRTAS I GRUSET!
NER MED KAPITALISMEN!

Det var ord som ekade i mina tankar. Pengar är roten till all problem.

Haha... Känner mig som Vladimir Lenin xD En sann revolutionär och en sann kamrat<3

AUF WIEDERSEHEN GENOSSEN! :D VI SES KAMRATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback