UF MANIFESTATION!

För er som har missat det här nu så var det en stor UF manifestation på värld kultur muséet.

Det var workshops, Klotte plank och massa annat roligt :D
och ÖPPEN SCEN!!

Kom fram ungefär vid halvfyra tiden till VKM efter att ha slutat skolan.
Det var ganska få där först. Bra att Benjamin, Ted och Aida fanns där iaf så att det fanns några o prata med.

Jag skulle öppna den öppna scenen så jag hade med mig Fiol och Gitarr.
Min sett list bestod av 5-6 låtar. 3 på Gitarr sång + Extra nummer och 2 på fiol.
Extra nummret var på engelska tillskillnad från de andra låtarna som var kinesisk folk musik :)

Det var as kul o uppträda iaf. Hehe :D
Satt även och klottrade lite på klottplanket:


Min lilla mäster verk och så:



Nu kommer en dålig fråga på den här bilden, Fastän jag vet att nästan ingen kommer svara så postar jag den iaf

Ett av dessa tre loggor tillhör ett kändis band, Ett av dem tillhör mitt metal band och ett av dem är min logga som jag använder i mitt solo projekt.
Vilken är vilken?! :P

Den som svarar bjuder jag på kaka xD

AUF WIEDERSEHEN MENSCHEN!

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Du spelade och sjöng jättebra!;)

2010-05-06 @ 21:13:23
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback