JAG ÄR TRÖTT!

Nu är Höstlovet slut och skolan har börjat igen. Yay!

Mitt höstlov har varit pissigt, var tvungen att göra ett jobbigt arbete överlovet, passa min lillebror som är en tonåring utan förmågan att sköta sitt liv själv och att laga mat, städa och hålla allting igång. Inte alls roligt.

Något bra som hände är iaf att man har fått äran att lära känna stans lokala GO-klubb som jag funderar på att gå med. Sedan så var man även på Dark Tranquillitys spelning på trädgårn som var hur mäktigt som helst!
Dt konserten kommer på ett separat inlägg. Sedan har jag även köpt StarCraft för mina egna pengar. Satsar på att försöka bli bra på det spelet igen!

Tycker att det känns riktigt bra att komma tillbax till skolan, till den bästa klassen jag någonsin gått i och alla goa klasskamrater. Framför allt den alldeles enastående skolan!

Idag (Torsdag) kommer Mamma hem också vilket betyder att jag inte behöver ta så mycket ansvar på mina axlar längre. I Tisadags så spelade vi med Georg Riedel på skolan. Gud va coolt det kändes, att kunna uppträda med en av sveriges främsta kompositörer och Jazz musiker. Georg Riedel har bland annat skrivit över 90% av Astrid Lindgrens låtarna bland annat "Idas sommar visa"! Det var väldigt kul hursomhelst.

Hann även göra klart de mesta av läxorna iaf som skulle vara tills idag (Torsdag) igår. Fast på bekostnad av min sömn så under hela dagen har jag gått omkring och varit ganska trött och saker och ting funkar inte alls som planerat... Nu när mamma kommer hem behöver jag inte oroa mig för mycket över sådant längre.

Något som kommer hända här näst är att vi kommer dra igång ideologi kapitlet på samhällskunskapen nu. Hoppas även på att vi ska nåla vår låt på Ensemblen också. Nästa vecka ska vi ha två dagars Studie dagar, YAY!
Nu på fredag börjar även valet till Ungdomsfullmäktige där jag kandiderar till.

Mina valfrågor kommer jag att lägga upp imorgon när det börjar! Komihåg o rösta på en kandidat som passar er! Att ni röstar spelar hur mycket roll som helst då det här är ditt val och det är din åsikt som ska fram!

Hasta la Vista! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback