När ensamheten är min vän.

Precis som rubriken säger så känner jag mig riktigt ensam these days under lovet.
Ingen vill träffa mig och varför ska jag ringa upp folk?
David är typ borta 24/7 och jag är nästan alltid ensam hemma. Känner på mig att jag kommer rutna...
Just nu så längtar jag tillbaks till skolan, till klassen och till byggnaden.

Ensamheten är för tillfället min bästa vän...

Hursmhelst, Något positivt som har hänt är att jag just nu är ägaren av StarCraft :D
Jag vet att tvåan finns men jag är för fattig för att köpa det...
Är frisk nu också. Det är nog det bästa. Ska även försöka bli klar med min Samhällskunskaps Hemprov innan lovet är slut.

Ses for now, Den här gången tänker jag inte skriva värsta boken så som jag brukar göra, Varför?

För att ingen läser det ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet, man kan inte alltid förvänta sig att det alltid är folk som ska ringa dig......

2010-11-09 @ 15:28:49
Postat av: Anonym

du är en cool kille, är du fortfarande tjock? :)

2010-11-11 @ 13:46:34
Postat av: Anonym

det blir bättre ponken <3

2012-02-20 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback