Studie Dag, YAY

Idag (tisdag) och imorgon är det Studie dagar så alla lektioner är inställda båda dagarna (Dock så gäller utvecklings samtal nu på Onsdag).

Vad kan man säga mer än att det är ganska SOOOOOFT!
Suttit hemma och slöat en heldel. Nötade även lite StarCraft efter lunch och påbörjat Ideologi arbetet i samhällskunskapen. har fått info nu vilken Ideologi jag ska arbeta med nu fast det som gjorde mig lite less var att jag hamnade i gruppen som skulle köra Socialdemokrati.... ÅÅÅÅÅH VAD TRÅÅÅÅÅKIGT!!!! tänkte jag på först men efter vidare efterforskningar tror jag faktiskt att det kan bli väldigt roligt!

Imorgon ska jag se till o plugga lite matte och Kemi för på Torsdag är det prooov D:
På kvällen ska det bli lite GO med GO-klubben.

Det var nog allt.

BYE BYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback