Tillfällig Mobiltelefon

Det här är min TILLFÄLLIGA mobil telefon, Just nu är det så att min Nokia N97 har kvaddat, eftersom den är köpt på smuggel i Kina så har vi inget kvitto till den, därför så kan vi inte laga den här utan mamma tänker ta med den till Kina för reparation så för tillfället använder jag en HTC Wildfire.

Slår vad om att många läsaren tänker såhär nu: "Fan vilken snobb som köper en HTC som tillfällig ersättning..."
Till mitt försvar så säger jag att det beror på att vi tänkte såhär: om min mobil blir lagad så får jag tillbaks min N97a och så kommer Mobilen ges till min brorsa vilket betyder att vi kan säljas hans Samsung. Egentligen ville jag bara ha en Nokia mobil som jag tyckte var ganska fräckt och väldigt prisvärt, men min brorsa gillar inte Nokia... lol...

Låter krångligt men så är det. haha...

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback