Höstlov- Yay och HAPPY HALLOWEEN!

Tiden går verkligen snabbt nu för tiden och nu är det Höstlov!!!!!!!!!!!!
Hoppas att höstlovet började bra för er allihopa. Själv så började man höstlovet med att vara sjuk... Förkylning... TUmmen upp för det!

Under höstlovet har jag tänkt träffa massa folk och inte sitta hemma och rutna.
Något som faktiskt är awesome är att mamma är borta i Kina över lovet vilket betyder att jag och David är Ensamma hemma 8D
Yay!

Hursomhelst så ska jag bli frisk först, Sedan tänker jag köpa Starcraft (Jag vet att tvåan finns men orkar inte köpa det än utan tänker be min käre fader att köpa den :))
Har även köpt biljetter till Dark Tranquillity på söndag :D

Ett minus är att jag fortfarande behöver plugga på lovet... Jävla klassen ville inte ha ett prov och istället så bestämde vi oss för att ha Hemtenta i Samhällskunskap >.<
Andra ämnen jag behöver plugga på är typ Gehör och musiklära, Kemi och Engelska....
JOOOOOOOOBBIIIIIIIIGT T__________T
Måste även öva på Fiol men det är inte jobbigt. Fiol börjar däremot bli mycket roligare än tidigare!


Byebye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback