The Hvitfeldtska experience

Det jag kan säga nu efter att ha haft en riktig skolvecka på hvitfeldtska så kan jag faktiskt säga att den lever upp till alla mina förväntningar. En väldig schysst och go klass och väldigt bra lektioner :D

Däremot är schemat lite off...
Men den duger.

Har haft alla lektioner jag borde ha under en vecka förutom Fiol lektion och Japanska.
Fiol läraren är ganska ny så han har nog inte äns fått sitt schema och Japanska läraren var på begravning.

Något jag kan iaf berätta om är att jag har ganska bra läraren. Dan Hjelm t.ex. <3
As go lärare och sjukt komisk lärare, Glömmer aldrig citatet "Jag är lite seg" xD
Har även en matte lärare som ska vara väldigt bra, En riktigt bra Samhällskunskaps lärare o.s.v.
Kan hålla på i evigheter, Dock så skulle jag säga att jag föredrog Ingela som NO lärare. det är verkligen som man säger, i Gymnasiet så är lärarna inga idioter.
T.o.m. Svenska lektionerna har är roligare :D

Något som vi har gjort är bland annat Fått 11 sidor i Matte läxa, mätt upp 25 milliliter vatten på första labb timmarn och gjort en väldig rolig överlevnads grej på Samhällskunskapen

Här får ni några bilder också



Vårt Kemi klassrum, Vad tycks om lite mainstream Gymnasie bänkar? xD



Här får ni även en dålig bild på mig i labb salen. När vi labbar så är det halvklass. Labbkläderna är ganska härliga med lite hål här och där och lite roliga bilder på tyget (Y)
Förövrigt funkar dem utmärkt faktiskt.

Har även fått nöjet att lära mig alla namnen och endel efternamn i klassen xD

Ser verkligen framemot kommande veckor

Hasta La Vista! Vi ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback