Well...

Okej... Något jag behöver lära mig är att planera mina dagar in i varje detalj
Först skolan, Sedan hem och dra på fritids aktivitet/Dra till UF (Gäller endast måndag och onsdag) och sedan hemma och plugga/Koppla av/Öva instrument...

Yeah...

Det blir ganska svårt o tajma in allt bra...
Men a... Kanske när jag kommit in i skolrutinerna går det bättre.

Hursomhelst

Idag hade vi Skolval, Eleverna på skolan skulle rösta på det parti man gillar mest. Personligen tycker jag att inget av båda blocken är särskilt bra nu för tiden då Oppostionen (Vänstern) har Mona Sahlin som jag inte är särskilt förtjust i då hon har uttryckt sig på många löjliga sätt.
Sedan har Alliansen (Högern) massa förslag som jag inte alls gillade, typ att cutta massa estet program och observations bedömning samt sänka skatten o.s.v. och så vill jag inte ha Rheinfeldt där igen.
De andra alternativen var Piratpartiet och Sverigedemokraterna plus ett blankt röst som man kan klottra något eget på. Innan vi drog och röstade så hade vi Samhällskunskaps redovisning där man fick höra lite om partierna och jag vill säga att jag är SPYFÄRDIG efter att ha hört SDs Politik och PiratPartiet verkar ha endel ganska omöjliga (och lustiga) idéer som jag inte brydde mig något om.
Själv tog jag en pappers lapp och klottrade ner "Kommunistiska Partiet" och la det i kuvert och gick för att rösta.
Jag röstade inte på KP för att jag är Kommunist (vilket iofs stämmer), Jag röstade på dem mest för lolz fast deras val affisch är riktigt festlig xD

Annat som har hänt är att vi har fått ett nytt (Och sämre) schema där jag börjar ALLA DAGAR innan nio, Nästan ingen bytes tid mellan Kemi och GEMU på Torsdagar och så slutar jag senare på Torsdagar också D:
Pluset är dock att jag slutar tidigare på måndagar och att vi fortfarande slutar 12:50 på fredagar...
Surt... Men så äre.

Och sedan så har jag fått ett Ultimatum av min rektor som lyder: Antingen läsa Japanska och Dissa hemspråk eller så läser jag hemspråk och dissar Japanska... Vill bara säga en sak: "FUCK THIS SHIT!", varför inte båda samtidigt D:
Men jag tror nog valet är uppenbart: Japanska. Kinesiska kan jag redan (kanske inte skriften så himla bra) så det jag tjänar på det är gratis MVGn (Eller An om alliansen vinner) och merit poäng på några kommatecken. Fast jag tjänar inget på det kunskaps mässigt...
Om jag läser till steg tre i Japanska så får man också merit poäng och dessutom så tjänar jag på det kunskaps mässigt då jag lär mig ett nytt språk.

Förutom skolan så har jag lite andra saker som jag behöver göra:
  • Få igång mitt Metal/NU Metal band, Arsenik
  • Börja spela Aion och möjligt vis köpa StarCraft 2 och vanliga StarCraft.
  • Updatera min AAR på Hearts of Iron
  • Släppa en EP innan Jul lovet som solo musiker
  • Se på Inception, The Expendable och Toy Story 3
Hasta La Vista,

Vi ses :D

Kommentarer
Postat av: Addikoko

Miljöpariet, vet du;)

2010-09-15 @ 19:01:16
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback