Gothcon!

Några dagar efter att jag kommit hem från berlin så var det dags att gå på GOTHCON!
Jag gick upp tidigt på långfredagen (Ja, det är under påsk helgen det här är!) och klädde på mig för att hinna vara där hyffsad tidigt och anmäla mig. Sedan satt jag mig någonstans och började spela.
Aldrig tidigare har jag skådat denna hög av Nördar!
De var typ överallt! Det spelades figurspel, brädspel, rollspel och mycket mer!

Awesome!

Jag började med att hitta Hugo Byvald som skulle gå och spela rollspel med några typer och fick reda på att man måste anmäla sig för att vara med och spela, så jag tittade på ett litet tag sedan gick jag tillbaka till matsalen för att spela lite brädspel. Jag körde något väldigt skumt spel som jag inte kom ihåg namnet på men var kul, Man skulle köpa grejer och levla typ. Jag kom sist på det och förlora, Lol. Men det var roligt.

Kan även nämna nu att jag inte har vunnit en enda gång på Gothcon i något spel D:
Haha

Hursomhelst. På Gothcon lärde jag känna nya människor även träffat några gamla vänner. hela konventet var hur roligt som helst och jag tänker gå igen nästa år.
Och nästa år ska jag minsann anmäla mig till rollspels passen och INTE bli stekt på Maffia igen!

BYEBYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback