HVITFELDTSKA DAGEN!

Åh... vad sur man blir när man haft så rolig att man glömt ta bilder... men nae, det här blir nog en bra inlägg iaf!
För så roligt hade jag det ungefär på Hvitfeldtska dagen!

Det är typ som ett festival på Hvitfeldtska med massa olika stationer som man kunde gå till och göra roliga saker.
Vi jag huvudsakligen med folket i klassen och vi drog och räknade Matte i matte rummet, Det var roligt. Många intressanta problem. Vi var även och spelade Supersmash Bros Melee som var ganska kul också när det vara, lyssnade på Lego Orkester m.m.

Det sista stationen vi var på ar Kub föreningen och lekte med Rubiks kub. EFter mitt besök där börjar jag få hopp i mig själv att lösa rubiks kub, vilket är awesome :D

hvitfeldtska dagen har varit roligt och det kommer bli roligt nästa år också förhoppnings vis!

Det var nog allt för denna gång, VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback